My status



Rádió spot lejátszása

Információk




Általános szerződési feltételek

1. Átutalásos fizetési lehetőség
A munka elvégzésekor a Lakásmester szakembere munkalapot állít ki, melyet az Ügyfélnek vagy képviselőjének a munka elvégzésekor a helyszínen le kell igazolnia. Az így leigazolt munkalap alapján a Lakásmester készpénzfizetési számlát állt ki, mely a helyszínen fizetendő. Amennyiben szerződéses partner, abban az esetben átutalásos számlát juttatunk el a Megrendelőhöz – az általa megjelölt módon – a teljesítéstől számított 8 napos fizetési határidővel. Amennyiben az Ügyfélnek lejárt tartozása van, úgy a szolgáltatás azonnali készpénzfizetés mellett továbbra is igénybe vehető.
2. 0-24 órás telefonos diszpécserközpont
A Lakásmester az év minden napján, éjjel-nappali diszpécserközpontot tart fent. A diszpécserközpont fogadja a telefonhívásokat a 06-20-800-38-00-ás telefonszámon, illetve az info@lakasmester.hu email címen. Minden telefonhívásról hangfelvételt készítünk, mely az ügyfeleink biztonságát szolgálja az ügyviteli folyamat pontos tartása céljából. A csomagok megrendelése esetében Ügyfeleink részére a www.lakasmester.hu weboldalon keresztül, egyedi azonosító segítségével, online hiba-bejelentési és hibakövetési lehetőség is rendelkezésre áll.
3. Negyedéves jelentés készítése a bejelentett munkákról, tulajdonosi igényekről, észrevételekről
A Lakásmester az Ügyfeleivel kapcsolatosan nyilvántartott munkákról, adatokról vagy más adat irodaadatokról az LMFM rendszeréből negyedévente a rendelkezésre álló MS Excel (.xls) formátumú file-t készít, melyet email-en eljuttat ügyfeleihez.
4. Állandó 5-10-15 % partneri kedvezmény
Szerződött partnereinknek minden árajánlatos, eseti munkára a standard árakból minimum 5 % díjkedvezményt biztosítunk. A kedvezmény az anyagdíjakra nem vonatkozik, árajánlatonként egyszer vehető igénybe. Amennyiben 5 alkalomnál többször vette igénybe szolgáltatásunk, abban az esetben automatikusan 10 %-os kedvezményben részesül a továbbiakban. Kiemelt partnereinknek 15%-os kedvezményt biztosítunk. (Kiemelt partnerségről érdeklődhet a fent megadott elérhetőséget bármelyikén.)
5. Ingyenes műszaki tanácsadás
A szolgáltatást előre egyeztetett időpont alapján személyesen, félévente nyújtjuk Ügyfeleinknek (Szeged határain belül) a helyszínen vagy a Lakásmester irodájában igény esetén. Ezen túl további telefonos konzultációs lehetőséget biztosítunk korlátlan alkalommal.
6. Online hibabejelentés, megrendelés követés
Ügyfeleink részére a www.lakasmester.hu weboldalon keresztül, egyedi azonosító segítségével, online hiba-bejelentési és hibakövetési lehetőséget biztosítunk. A szolgáltatás keretében a telefonon, email-ben vagy online módon bejelentett megrendeléseket lehet nyomon követni úgy, hogy az Ügyféladatok jelszóval vannak levédve, ahhoz az Ügyfél képviselőjén és a Lakásmester munkatársain kívül más nem férhet hozzá. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges az ügyféllel kapcsolatos, szerződésben meghatározott adatok átadása, a változások frissítése.
7. Havi rendszerességű ingatlan-karbantartás Lakásmester karbantartóval*
A szolgáltatás tartalmaz minden hónapban, munkaidőben 1 fő karbantartóval számolva 1 kiszállási díjat és 1 óradíjat. A munkavégzés során felmerülő anyagbeszerzést további 1 kiszállási díjjal és a "Feltételek"-ben megadott anyagigazgatási költség felszámolásával terheljük ki Ügyfeleinknek. Minden további munkaóra a Lakásmester mindenkori, aktuális árlistájában foglaltak szerint kerül elszámolásra. Árainkról kérjük, tájékozódjon személyesen, vagy a www.lakásmester.hu weblapon.
8. Évenként felújítási/ beruházási javaslat összeállítása*
A szolgáltatás tartalmaz minden évben, munkaidőben 1 fő műszaki személlyel számolva 1 kiszállási díjat és 2 óradíjat a helyszín bejárására és a felújítási/ beruházási javaslat összeállítására. A bejárás végén a helyszínen egy kitöltött dokumentumot nyújtunk át, melyen a javaslatunk szerepel. Amennyiben a javaslat alapján tételes árajánlatot kíván kérni a Lakásmestertől, úgy azt külön felmérés keretében végezzük el, és tételes árajánlatot adunk Ügyfelünknek.
9. Félévenkénti műszaki állapotfelmérés Lakásmester szakemberrel*
A szolgáltatás tartalmaz minden félévben, munkaidőben 1 fő karbantartóval számolva 1 kiszállási díjat és 2 óradíjat. A bejárás végén a helyszínen egy kitöltött dokumentumot nyújtunk át, melyen a Lakásmester állapot-felmérési véleménye szerepel. Az átadott állapot-felmérési dokumentum kizárólag a helyszínen tapasztaltak alapján kerül kiállításra, feltárási-, szóbeli-, és a fellelhető tervdokumentációk egyikére sem támaszkodik. Az átadott állapot-felmérési dokumentum nem minősül igazságügyi szakvéleménynek, kizárólag a Lakásmester szakvéleményét tükrözi. Amennyiben a javaslat alapján tételes árajánlatot kíván kérni a Lakásmestertől, úgy azt külön felmérés keretében végezzük el, és tételes árajánlatot adunk Ügyfelünknek.
10. Megemelt garancia (jótállás) +6 hónappal
A javítási illetve karbantartási feladatok tekintetében a Lakásmester az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra a teljesítés időpontjától számított 6 havi jótállást vállal a "Kötelező jótállás a javító-karbantartó szolgáltatásokra" vonatkozó 249/2004 (VIII. 27.) Korm. Rendelet értelmében. A javítási illetve karbantartási szolgáltatások vonatkozásában a Lakásmestert jótállási kötelezettség kizárólag a mindenkori jogszabályok szerint terheli, szerződéses Ügyfelek esetében a kötelező jótállási időszakot további 6 hónappal meghosszabbítjuk. A dugulás-elhárításra 48 óra jótállást vállalunk.

Anyagigazgatási költség a mindenkori beszerzési ár 15%-a, melyet külön kérésre számlamásolattal igazolunk.


* A szolgáltatás egységára egy helyszínre, épületre (társasház esetében maximum 50 helyiségre, más épület esetében maximum 2.000 m2-ig) vonatkoztatva érvényes.

imageimage
Keszitette: Evista